הנתונים נטענים…

הגענו לרעננה – ונגיע לכל מקום: אי התייצבות = בגידה מבפנים

בזמן שמנסים להשתיק אותנו ולהפעיל לחצים כדי להסיר את הקמפיין, אנחנו עושים בדיוק ההפך: מגבירים. הציבור חייב לדעת את האמת

שתפו:

המאבק שלנו נמשך – והבוקר הגענו גם לרעננה.
בצומת ויצמן–הנשיאים, בשכונת נווה זמר החדשה, העלינו שלט ברור וחד:
אי התייצבות = בגידה מבפנים.

זה לא מקרה נקודתי.
השלטים שלנו כבר פרוסים באיילון, על אוטובוסים ובמוקדים מרכזיים ברחבי הארץ – ואנחנו רק בתחילת הדרך.

בזמן שמנסים להשתיק אותנו ולהפעיל לחצים כדי להסיר את הקמפיין, אנחנו עושים בדיוק ההפך: מגבירים. הציבור חייב לדעת את האמת, בלי טיוחים ובלי פחד.

אי התייצבות בזמן מלחמה היא לא מחאה – היא פגיעה ישירה במדינה, בצה״ל ובלוחמים שנמצאים בחזית. על זה לא שותקים.

אנחנו נמשיך, נגיע לעוד ערים, עוד צמתים ועוד מוקדים – עד שהמסר יהיה ברור לכולם.

עזרו לנו להמשיך למלא את הארץ בשלטים:

יחד נחשוף את האמת.
יחד לא נשתוק.

שתפו:

0 0 הצבעות
דירוג המאמר
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
guest
0 תגובות
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות

פרסומים אחרונים:

רכז שטח

רוצים להשפיע על מה שקורה במדינה? להצטרף לעשייה ציונית משמעותית? תנועת “אם תרצו” מגייסת רכז קהילות ופעילים  לתפקיד מאתגר, ערכי ומלא סיפוק, בלב העשייה של

רכז/ת פרוייקטים

במסגרת התפקיד: ניהול ותפעול פעילות הסברתית ופרסומית עבודה מול פעילים ומתנדבים הובלת משימות שטח ולוגיסטיקה עבודה דינמית בסביבה ציבורית משתנה דרישות התפקיד: הזדהות עם ערכי

פרויקטים אחרונים:

נסיגה מלבנון = טבח בצפון

הצטרפו לקריאה לראש הממשלה לא להסכים להסגת כוחות צה"ל מלבנון.  נסיגת הכוחות זה סכנה ממשית מיידית לתושבי הצפון.  אסור לאפשר לזה לקרות כל מקום שנכבש

טראמפ, אל תהיה אובמה!

עם ישראל זה הזמן להשמיע את הקול שלנו, גם מול בעלות בריתנו! ההסכם של טראמפ עם איראן מסוכן מאוד לישראל ומסוכן לארצות הברית. זה הזמן

סרטונים:

חדשות ועדכונים

0
נשמח לתגובה שלך.x