הנתונים נטענים…

אנרכיסטים פורעי חוק ביניהם גם בוטביה וד"ר עמיאל ורדי מהאונ' העברית מתסיסים את השטח בדרום הר חברון

שתפו:

היום שוב יצאנו לשטח כדי לעצור את ניסיון ההשתלטות הברברי על הקרקעות בסביבות היישוב היהודי. הגענו בזמן כדי למנוע מהפלסטינים להמשיך בחרישה הבלתי חוקית של האדמות.

כמו תמיד, מאחורי המהלך הזה עמדו אנרכיסטים ישראלים קיצוניים וארגוני שמאל רדיקליים, שמעודדים אותם ומייעצים להם איך לפעול נגד המדינה. הם מנצלים את הערבים ודוחפים אותם למעשים בלתי חוקיים, רק כדי להכפיש את ישראל.

אבל אנחנו לא נרשה להם! נעמוד איתן לצד לוחמינו האמיצים ונסכל כל ניסיון שלהם לפגוע בריבונות שלנו. הארץ הזו שלנו ורק שלנו, ונלחם עליה בכל הכוח!

ביחד נגרש את הפולשים מכאן ונמשיך לבנות ולפתח את המולדת. לא ניתן לאויבינו להרוס את שבנינו בעמל רב.

עם ישראל חי!

שתפו:

0 0 הצבעות
דירוג המאמר
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
guest
0 תגובות
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות

פרסומים אחרונים:

רכז שטח

רוצים להשפיע על מה שקורה במדינה? להצטרף לעשייה ציונית משמעותית? תנועת “אם תרצו” מגייסת רכז קהילות ופעילים  לתפקיד מאתגר, ערכי ומלא סיפוק, בלב העשייה של

רכז/ת פרוייקטים

במסגרת התפקיד: ניהול ותפעול פעילות הסברתית ופרסומית עבודה מול פעילים ומתנדבים הובלת משימות שטח ולוגיסטיקה עבודה דינמית בסביבה ציבורית משתנה דרישות התפקיד: הזדהות עם ערכי

פרויקטים אחרונים:

נסיגה מלבנון = טבח בצפון

הצטרפו לקריאה לראש הממשלה לא להסכים להסגת כוחות צה"ל מלבנון.  נסיגת הכוחות זה סכנה ממשית מיידית לתושבי הצפון.  אסור לאפשר לזה לקרות כל מקום שנכבש

טראמפ, אל תהיה אובמה!

עם ישראל זה הזמן להשמיע את הקול שלנו, גם מול בעלות בריתנו! ההסכם של טראמפ עם איראן מסוכן מאוד לישראל ומסוכן לארצות הברית. זה הזמן

סרטונים:

חדשות ועדכונים

0
נשמח לתגובה שלך.x