למה המחבל שהשתתף בלינץ' בפרעות תשפ"א שוחרר למעצר בית?

מור ג'נשווילי ששרד בנס את ניסיון הלינץ' משתף את התסכול שלו באוזלת היד של בית המשפט

שתפו:

 

מור ג'נשווילי ששרד בנס את ניסיון הלינץ' האכזרי בעכו, בו לקחו חלק מאות מחבלים שניסו לרצוח אותו משתף את התסכול שלו באוזלת היד של מערכות הצדק לטפל בפושעים

התוכן הפוסט של מור ג'נאשווילי

מבקש מכולם לשתף את הפוסט🙏
זוכרים אותו?
למי שלא זוכר זה המחבל ראני פיראן שהפגין אצבע משולשלת בדיון כשאני נוכח שם.
אותו מחבל שמאושם ב-4 פיגועים במשך יומיים בשומר החומות בעכו.

ביום הראשון הוא שרף את מסעדת אורי בורי כשהעובדים עדיין בתןך המסעדה! לאחר מכן הצית תכולה של חנות בגדים הוא לא עצר כאן והמשיך בידו אבנים וירי זיקוקים לעבר השוטרים שפעלו במקום.
ביום השני הוא השתתף בלינץ שעברתי עם עוד מאות מחבלים שניסו לרצוח אותי אותם מחבלים חסמו את הכביש עם רהיטים וידו לעבר רכבי אבנים,ניסו למשו אותי מהרכב וכשהבנתי שזה הולך לעבור לינץ ואין לי דרך לנסוע אחורה נסעתי קדימה לכיוון הבית של אימי במרחק של 50 מטר שם איבדתי שליטה נכנסתי בחומה שבכל הרגעים האלה רכבי נרגם באבנים ורהיטים מטווח אפס,הבנתי שהולכים לשרוף אותי חי בתוך הרכב ניסתי לנוס על נפשי בריצה לכיוון הבית של אמא שלי אבל שם עשרות מחבלים אחוזי שנאה רצח ודם רדפו אחרי בעודם פוגעים בי מטווח אפס עם אבנים מוטות ברזל ועץ אחד נותן לי בעיטה שמפילה אותי לקרקע הם ממשיכים להלום בי עם מוטות ברזל ועץ רהיטים בעיטות גם אחרי שאיבדתי הכרה ונפצעתי קשה זה לא עצר אותם מלהמשיך. הם רצו דם יהודי.
אני יהודי שהיה לו דגל ישראל🇮🇱 ברכב וכל חטאו שהוא יהודי שמעז להיכנס לשכונה במרכז עכו.

אותו מחבל נתפס על ידי כוחות הביטחון אחרי שנה ו4 חודשים!מתוך כל המאות נעצרו עד היום סהכ 8 מחבלים.
היום הייתי בדיון מעצר בעיניינו של ראני פיראן זה שבתמונה שמאושם ב4 פיגועים בעכו הרגשתי שאני שוב עובר לינץ הפעם מבית המשפט שהחליט לשחרר את המחבל היום למעצר בית!!!
כן אתם שומעים נכון!!!!

שופט בית המשפט המחוזי ניצן סלמן שיחרר את המחבל המסוכן הזה למעצר בית בטענה שהוא לא מסוכן לציבור!!!

השופט התחשב בזמן שעבר מאז ביצע את הפיגועים וברח לכוחות הביטחון ולא נתפס וביצע עבירות נוספות(כמובן שלא יבצע אדוני השופט הוא לא רוצה להיתפס) כמובן שהשופט לא פסח על מצוקתו של המחבל בתא המעצר והחוויות הקשות שנגמרו לו כתוצאה מהמאסר אתם קולטים?!?זה מקצת שלל הטיעונים שהם בגדר הזייה והפקרות!וזה תוך שהוא מתעלם מהקורבנות!!! ממני!!!

כשפניתי לשופט ואמרתי לו איך דבר כזה קורה במדינה דמוקרטית מחבל שניסה לרצוח אותי יהודי ושרף עסקים של יהודים רק כי הם יהודים איך הוא משתחרר? איפה הזכויות שלי בתור אזרח יהודי במדינה הוא ענה בתשובה מעליבה אני בקו עם פסיקת העליון בנוגע לדבר הנידון.יש למדינה 48 שעות לערר.

אני כל כך כעוס כל כך כאוב דמנו הפקר בתי המשפט מוסריים למחבלים ומתאכזרים ליהודים פעם אחר פעם בתי המשפט משחררים את המחבלים ואותם המחבלים הם הפצצה המתקתקת שבנינו.
אחרי שדרשנו מהפרקליטות לעלות לעליון ולערר קיבלנו תשובה חיובית!ניפגש בירושלים!
מחבל מקומו בכלא לא בין בני אנוש!!!!

צפו בפוסט ושתפו 

 

 

 

פרסומים אחרונים:

פרויקטים אחרונים:

מגרשים את אונר"א מירושלים עכשיו!

תגידו, ידעתם שבזמן שפעילי אונר"א השתתפו בטבח ב7 לאוקטובר – משרדי הארגון ממשיכים לפעול מתוך ירושלים? לא מאמינים? בשבועות האחרונים בדקנו וגילינו שיש שני משרדים לאונר"א בירושלים, גם בכפר עקב וגם בגבעת התחמושת!

סרטונים:

חדשות ועדכונים

אירועים קרובים

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

דילוג לתוכן