סיכום פעילות שבועי: ראה

שתפו:

*סיכום שבוע בתנועת אם-תרצו 🇮🇱*
1. שחררנו פרק לקריאה בחינם מתוך הספר 'מדינה למכירה' של יו"ר התנועה מתן פלג. קישור לקריאה ולרכישת הספר: https://bit.ly/3wt1RmT
2. פתחנו ביוזמה לרגל הבחירות: *שומרים על הדמוקרטיה- עוצרים את הזיופים במערכת הבחירות!*
במערכות הבחירות האחרונות עלו חשדות לזיופי קולות ברחבי הארץ, עזרו לנו לשים סוף לתופעה. לפרטים היכנסו >>
https://lp.vp4.me/xntg
3. קיימנו השבוע סיור מרתק בהשתתפות עשרות רבות של פעילים באזור הפזורה הבדואית בנגב, שם דנו בסוגיית הריבונות והפשיעה הבדואית בסיוע הדרכה של תנועת 'רגבים'.
4. קיימנו סיור הדרכה למשלחת תומכי ישראל מגרמניה שהבאנו לעיר חברון, שם הם שוחחו עם ראשי היישוב היהודי בעיר והבינו את המציאות מול הדה-לגיטימציה של האיחוד האירופי.
5. *פעילות מסוג חדש* -ערכנו הפגנה מול ביתו של אנרכיסט אנטי ציוני דני דניאלי שמגיע להטריד את חיילי צה"ל ביו"ש ומכפיש את ישראל. הראנו שפעילות נגד חיילים לא תתקיים ללא תגובה.
6. חיזקנו את לוחמי צה"ל שלנו בחברון ובגוש עציון באמצעות חטיפים ושתייה קרה, לציון 93 שנים למאורעות תרפ"ט. עם ישראל לעולם לא ישאר יותר ללא מגן תודות ללוחמי צה"ל היקרים.
7. ערכנו הפנינג ציוני מרגש, כולל ארוחה, למשלחת עולים חדשים מדרום אמריקה ביער חריש בצפון.

*מה מחכה לנו בשבוע הבא:*
יום שלישי 30.08 – לשיחה מרתקת של מנכ״ל עמותת רגבים מאיר דויטש, בואו לשמוע על ההשלטות הערבית על קרקעות המדינה, כיצד נוצרת טבעת החנק על ההתיישבות היהודית, וכיצד מדינות זרות משתלטות על מדינת ישראל. להרשמה:https://imti.org.il/47121/

רוצים לתרום או להצטרף?

*להצטרפות לפעילות התנועה:*
https://lp.vp4.me/ppj3
*לתרומות לחלוקות עבור חיילי צה"ל:*

Skin – Thumbnail


*להאזנה לפודקאסט החדש שלנו:*

שבת שלום לכל עם ישראל 🇮🇱

 

כתב: שי רוזנגרטן

פרסומים אחרונים:

פרויקטים אחרונים:

מגרשים את אונר"א מירושלים עכשיו!

תגידו, ידעתם שבזמן שפעילי אונר"א השתתפו בטבח ב7 לאוקטובר – משרדי הארגון ממשיכים לפעול מתוך ירושלים? לא מאמינים? בשבועות האחרונים בדקנו וגילינו שיש שני משרדים לאונר"א בירושלים, גם בכפר עקב וגם בגבעת התחמושת!

סרטונים:

חדשות ועדכונים

אירועים קרובים

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

דילוג לתוכן