הנתונים נטענים…

פעילי אם תרצו מול בית השגריר הצרפתי ביפו: “האמברגו הוא כתם על האומה הצרפתית”

שתפו:

פעילי אם תרצו מול בית השגריר הצרפתי ביפו: “האמברגו הוא כתם על האומה הצרפתית”

פעילי אם תרצו הגיעו הבוקר למשמרת מחאה מול בית השגריר הצרפתי פרדריק ז’ורנס ביפו. זאת לאחר הודעת מקרון על הטלת אמברגו נשק על ישראל והודעתו כי “משלוחי נשק לא יביאו לישראל ביטחון”.

הפעילים הניפו שלטים ובהם נכתב “מקרון = משת”פ של חמאס”, “צרפת – בצד הלא נכון של ההיסטוריה מאז 1940”.

בתנועת אם תרצו מסרו: “אמברגו הנשק של מקרון מסייע לחמאס לשרוד, זהו כתם על האומה הצרפתית, עם ישראל לא יסלח למי שפוגע בו בשעת מלחמה”

שתפו:

0 0 הצבעות
דירוג המאמר
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
guest
0 תגובות
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות

פרסומים אחרונים:

רכז שטח

רוצים להשפיע על מה שקורה במדינה? להצטרף לעשייה ציונית משמעותית? תנועת “אם תרצו” מגייסת רכז קהילות ופעילים  לתפקיד מאתגר, ערכי ומלא סיפוק, בלב העשייה של

רכז/ת פרוייקטים

במסגרת התפקיד: ניהול ותפעול פעילות הסברתית ופרסומית עבודה מול פעילים ומתנדבים הובלת משימות שטח ולוגיסטיקה עבודה דינמית בסביבה ציבורית משתנה דרישות התפקיד: הזדהות עם ערכי

פרויקטים אחרונים:

נסיגה מלבנון = טבח בצפון

הצטרפו לקריאה לראש הממשלה לא להסכים להסגת כוחות צה"ל מלבנון.  נסיגת הכוחות זה סכנה ממשית מיידית לתושבי הצפון.  אסור לאפשר לזה לקרות כל מקום שנכבש

טראמפ, אל תהיה אובמה!

עם ישראל זה הזמן להשמיע את הקול שלנו, גם מול בעלות בריתנו! ההסכם של טראמפ עם איראן מסוכן מאוד לישראל ומסוכן לארצות הברית. זה הזמן

סרטונים:

חדשות ועדכונים

0
נשמח לתגובה שלך.x