הנתונים נטענים…

יצאנו למבצע "פנק לוחם" ביו"ש

שתפו:

 

על רקע גל הפיגועים בארצנו ועל רקע ניסיונות הממשלה לסכסך בין צה"ל לבין המתיישבים, במסגרת מסע הדה-לגיטימציה שנערך בתקופה האחרונה לציבור המתיישבים, פתחו פעילי תנועת 'אם תרצו' בסניף אריאל את היום במבצע "פנק לוחם" וחילקו מגשי פיצות ללוחמים המוצבים במרחב חטמ״ר שומרון.

מדובר על פעילות רחבת היקף שמתרחשת כבר מספר חודשים ובה פעילי הסניפים השונים מגיעים לחזק את חיילי צה"ל בכל הגזרות עם צ'ופרים מתוקים, שתייה קרה, פיצות ומאפים שונים. באמצעות פעולות אלו מביעים הפעילים הערכה ללוחמי צה"ל ומראים להם שאינם לבד ושהאזרחים נמצאים מאחוריהם.

לשידור החי מהחלוקה> לחצו כאן

לתרומות> לחצו כאן

שתפו:

0 0 הצבעות
דירוג המאמר
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
guest
0 תגובות
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות

פרסומים אחרונים:

רכז שטח

רוצים להשפיע על מה שקורה במדינה? להצטרף לעשייה ציונית משמעותית? תנועת “אם תרצו” מגייסת רכז קהילות ופעילים  לתפקיד מאתגר, ערכי ומלא סיפוק, בלב העשייה של

רכז/ת פרוייקטים

במסגרת התפקיד: ניהול ותפעול פעילות הסברתית ופרסומית עבודה מול פעילים ומתנדבים הובלת משימות שטח ולוגיסטיקה עבודה דינמית בסביבה ציבורית משתנה דרישות התפקיד: הזדהות עם ערכי

פרויקטים אחרונים:

נסיגה מלבנון = טבח בצפון

הצטרפו לקריאה לראש הממשלה לא להסכים להסגת כוחות צה"ל מלבנון.  נסיגת הכוחות זה סכנה ממשית מיידית לתושבי הצפון.  אסור לאפשר לזה לקרות כל מקום שנכבש

טראמפ, אל תהיה אובמה!

עם ישראל זה הזמן להשמיע את הקול שלנו, גם מול בעלות בריתנו! ההסכם של טראמפ עם איראן מסוכן מאוד לישראל ומסוכן לארצות הברית. זה הזמן

סרטונים:

חדשות ועדכונים

0
נשמח לתגובה שלך.x