הנתונים נטענים…

חוגגים פורים עם קהילת בני-המנשה

פעילי אם תרצו במכללת תל-חי חגגו את פורים עם ילדי קהילת בני-המנשה בצפון

שתפו:

במהלך חג הפורים יצאו פעילי "אם תרצו" במכללת תל-חי לחלוקת משלוחי מנות וחגיגה עם ילדי קהילת בני-המנשה שמתגוררים בקרית-שמונה. פעילות זו מצטרפת לשורה של פעילויות אותה מקדמים פעילי "אם תרצו" במכללה למעורבות חברתית בצפון, בהם משלוחי מנות, חגיגות, חיזוק החיילים המשרתים בגבול הצפון ועוד.
תחפ2
שקד אליה, פעילה בתא סיפרה כי "היה מדהים, ראינו את השמחה האמיתית בעיני הילדים וזה שווה הכל. אני שמחה שלקחתי חלק בפעילות".
אופיר בצול אחת מרכזות התא סיכמה "במהלך חג הפורים חילקנו משלוחי מנות לקהילת בני המנשה בקרית שמונה. פגשנו אנשים מדהימים וילדים מתוקים, שימחנו אותם והם שימחו אותנו, אירחו אותנו באהבה ורקדו איתנו".

שתפו:

0 0 הצבעות
דירוג המאמר
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
guest
0 תגובות
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות

פרסומים אחרונים:

רכז שטח

רוצים להשפיע על מה שקורה במדינה? להצטרף לעשייה ציונית משמעותית? תנועת “אם תרצו” מגייסת רכז קהילות ופעילים  לתפקיד מאתגר, ערכי ומלא סיפוק, בלב העשייה של

רכז/ת פרוייקטים

במסגרת התפקיד: ניהול ותפעול פעילות הסברתית ופרסומית עבודה מול פעילים ומתנדבים הובלת משימות שטח ולוגיסטיקה עבודה דינמית בסביבה ציבורית משתנה דרישות התפקיד: הזדהות עם ערכי

פרויקטים אחרונים:

נסיגה מלבנון = טבח בצפון

הצטרפו לקריאה לראש הממשלה לא להסכים להסגת כוחות צה"ל מלבנון.  נסיגת הכוחות זה סכנה ממשית מיידית לתושבי הצפון.  אסור לאפשר לזה לקרות כל מקום שנכבש

טראמפ, אל תהיה אובמה!

עם ישראל זה הזמן להשמיע את הקול שלנו, גם מול בעלות בריתנו! ההסכם של טראמפ עם איראן מסוכן מאוד לישראל ומסוכן לארצות הברית. זה הזמן

סרטונים:

חדשות ועדכונים

0
נשמח לתגובה שלך.x