הנתונים נטענים…

דיון בועדת החינוך בנושא פוליטזציה באקדמיה ותמיכתם של אנשי סגל אקדמאים בחרם על ישראל ובאירועי יום הנכבה

בעקבות דוח אם תרצו בדיון חירום הצהיר ח"כ פורר על קידום חקיקה בנושא החרמות במוסדות אקדמיים, דיון נוסף בנושא נקבע לעוד שבועיים

שתפו:

בעקבות דוח של אם תרצו – התכנס דיון דחוף בועדת החינוך של הכנסת.

כזכור, בדו"ח נכתב כי 20 אקדמאים ישראלים, מרצים באוניברסיטאות וחברי סגל, מעודדים בשבועות האחרונים חרם אקדמי של אגודת האנתרופולוגים האמריקנית נגד ישראל. במכתב ששלחו המרצים הישראלים, שחלק מהחתומים עליו מקבלים את שכרם מכספי משלם המסים הישראלי, נכתב כי "הקריאה לחרם היא תוצאה של כיבוש מפחיד, שהורס חיים ורווחה של פלשתינים. זאת תוצאה של מדיניות הדומה לזו שיושמה על ידי משטר האפרטהייד בדרום אפריקה".

בנוסף לאנשי אקדמיה ישראלים הקוראים לחרם, הדיון היה אמור לעסוק בתופעת הפוליטיזציה באקדמיה ואירועי הנכבה אשר התרחשו בתקופה האחרונה בקמפוס.

עשרות סטודנטים הגיעו על מנת לתת עדות אולם עקב הזמן המועט לא הספיקו לדבר דיון נוסף בנושא נקבע לעוד שבועיים.

בדיון הצהיר ח"כ פורר על קידום חקיקה בנושא החרמות במוסדות אקדמיים, וקרא לבנט לקדם שינוי תקנות: "אם מנהלי המוסדות לא מסוגלים להציב למרצים שלהם גבול אנחנו נעשה את זה"

מתן פלג, מנכ"ל אם תרצו, אמר בוועדה כי "מדהים לגלות שרובם המוחלט של אותם מרצים הם פעילים מרכזיים בארגונים פוליטיים אנטי ציוניים הניזונים מתקציבי עתק של ממשלות זרות. זו תופעה שחייבת להיבלם ובכך נשמור על עתיד האקדמיה הישראלית".

לכתבה בנושא בישראל היום – לחץ כאן

לכתבה בנושא באתר NRG – לחץ כאן

שתפו:

פרסומים אחרונים:

נכבה? חרטא! 2024

לא ניתן למסיתים להשתולל בלב תל אביב! בזמן שכוחותנו נלחמים בעזה ותושבי הדרום נמצאים בקו האש, מתכננים תומכי האויב לקיים ביום שני "הפגנת נכבה" בלב

רכז שטח

רוצים להשפיע על מה שקורה במדינה? להצטרף לעשייה ציונית משמעותית? תנועת “אם תרצו” מגייסת רכז קהילות ופעילים  לתפקיד מאתגר, ערכי ומלא סיפוק, בלב העשייה של

רכז/ת פרוייקטים

במסגרת התפקיד: ניהול ותפעול פעילות הסברתית ופרסומית עבודה מול פעילים ומתנדבים הובלת משימות שטח ולוגיסטיקה עבודה דינמית בסביבה ציבורית משתנה דרישות התפקיד: הזדהות עם ערכי

פרויקטים אחרונים:

נסיגה מלבנון = טבח בצפון

הצטרפו לקריאה לראש הממשלה לא להסכים להסגת כוחות צה"ל מלבנון.  נסיגת הכוחות זה סכנה ממשית מיידית לתושבי הצפון.  אסור לאפשר לזה לקרות כל מקום שנכבש

טראמפ, אל תהיה אובמה!

עם ישראל זה הזמן להשמיע את הקול שלנו, גם מול בעלות בריתנו! ההסכם של טראמפ עם איראן מסוכן מאוד לישראל ומסוכן לארצות הברית. זה הזמן

סרטונים:

חדשות ועדכונים