פעילי "אם תרצו" מצדיעים לדוגו: "צמיחתו של העם היהודי אפשרית רק בארץ שנועדה לנו".

למרות החשיפות התקשורתיות והעובדות בשטח, ברוב המקרים, הזיופים עברו מתחת לשיח הציבורי ומרבית העדויות כמעט ולא נחקרו במשטרה ובוודאי לא הוגשו כתבי אישום נגד הזייפנים.

שתפו:

פעילי תנועת "אם תרצו" השתתפו היום (ב') במסגרת "מבצע דוגו" ורכשו מנות פלאפל לעשרות חיילי צה"ל המשרתים בכל רחבי הארץ.

הפעילות, בהשראת סיפורו האישי של שורד השואה דוד "דוגו" לייטנר, ששרד את צעדות המוות, עלה לישראל, מציין מידי שנה את נצחונו האישי ואת נצחון העם על ידי אכילה מרובה של פלאפל, אותו הוא מזהה עם סיפוריה של אימו על ארץ-ישראל. סיפורו האישי של דוגו לצד פעולת הנחלת זכרון השואה לצד הבאת האהבה לישראל הם שהניעו את פעילי התנועה לקחת חלק מוביל בקידום "המבצע" ברחבי הארץ.

דידי אביגד, רכז התנועה באוניברסיטת אריאל אמר כי: "מבצע מהסוג הזה במיוחד בתקופת הקורונה מקרב את כל הדורות לנושא זיכרון השואה על ידי ביצוע פעולה בסיסית שמסמלת ניצחון גדול. המטרה הכי חשובה בימינו היא לקחת את הזיכרונות מניצולי השואה האחרונים ולהשריש אותם לדורות הבאים. אנו דור המעבר שעוד זכה לשמוע עדות מניצולים ויש לנו אחריות רבה על עיצוב זיכרון השואה לדורות הבאים".

דוד קוזלבסקי רכז התנועה באוניברסיטה העברית הוסיף כי: "מבצע דוגו הוא חגיגה של שפע, של חיים חדשים ושל חזרה של עם היהודי לארצו. אמנם זה לא חג דתי אבל הוא בעל משמעות רבה לעם ולארץ ישראל. חשוב לנו להמשיך את המעגל של דוגו ולהזכיר לדורות החדשים שצמיחתו של העם היהודי אפשרית רק בארץ שנועדה לנו".

פרסומים אחרונים:

תלונה הוגשה נגד ד"ר ענת מטר

נציגי תנועת "אם תרצו" הגישו הבוקר תלונה במשטרה נגד ד"ר ענת מטר, לאור דברי השבח שלה כלפי המחבל המורשע ווליד דקה שמת בכלא ובהתאם לחוק

עולים לירושלים – דורשים ניצחון!

לתרומה למימון ההפגנה עולים לירושלים ודורשים ניצחון! זה תלוי רק בנו. אין לנו ארץ אחרת.אם נשב בבית – החמאס ינצח!ביום חמישי עוזבים הכל ויוצאים לדרוש

פרויקטים אחרונים:

חייבים לנצח את חמאס, רפיח עכשיו!

עם ישראל לא יסכים לקבל כניעה מול חמאס! אנו מרגישים סכנה קיומית למדינה שלנו כאשר המהלך ברפיח מתעכב והקבינט שוקל לאפשר לחמאס לשוב לצפון הרצועה.

חייבים לנצח את החמאס

יעד גיוס 0 הסכום שגויס עד עכשיו הצטרפו למאבק 0% תרמו לנו ותקבלו מאבק בלתי מתפשר עד הניצחון! זוהי שעה מכריעה לעם ישראל, חייבים לדרוש

סרטונים:

חדשות ועדכונים

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

דילוג לתוכן