כנס השקת הספר "מדינה בשלטון בג"ץ"

עשרות רבות של משתתפים הגיעו לכנס השקת הספר "מדינה בשלטון בג"ץ" של תנועת "אם תרצו".

שתפו:

"בג״צ שכח את עקרון הפרדת הרשויות והרוויח את קידום פסקת ההתגברות ביושר"

עשרות רבות של משתתפים הגיעו לכנס השקת הספר "מדינה בשלטון בג"ץ" של תנועת "אם תרצו".
הכנס שהתקיים הערב (ד') באוניברסיטת תל-אביב בהשתתפות שר הכלכלה אלי כהן (כולנו), ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו) ועורך הדין יורם שפטל.

WhatsApp Image 2019-03-18 at 09.37.53

במהלך הכנס אמר השר אלי כהן מסיעת כולנו כי: "הכנסת היא הריבון, השופטים תפקידם לשפוט ולא לקבוע מדיניות. בג״צ שכח את עקרון הפרדת הרשויות והרוויח את קידום פסקת ההתגברות ביושר שכן התנהלות והתערבות בג״צ בשנים האחרונות פגעה בכנסת אולם מעל הכל פגעה בבית המשפט ושחקה את מעמדו הציבורי".

ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו) אמר: "העובדה שבית המשפט העליון מתערב פעם אחר פעם בהחלטת הכנסת, באה לידי ביטוי בכך שהפכו את סעיף 7 א לחוק יסוד הכנסת לאות מתה כשבית המשפט לא אפשר לפסול את המרגל בשארה ואת תומכת הטרור זועבי. היום יש הזדמנות להוכיח אחרת בפסילה של כסיף, אך לצערי אין בליבי תקוות גדולות. לכן חייבים לייצר מציאות של הפרדת רשויות ברורה".

עורך הדין יורם שפטל אמר כי "גדול השופטים האמריקאים המנוח בדור הזה, שופט בית המשפט העליון האמריקאי אנטונין סקלייה אמר על פסקי הדין של בג"ץ כדלקמן:
"כשאני רוצה להיות בהלם, אני קורא את פסקי הדין של בית המשפט העליון בישראל ואז אני משתכנע כי אני אינו הכי גרוע".

הספר "מדינה בשלטון בג"ץ", הוא מהדורה מורחבת שתנועת 'אם תרצו' פרסמה בשנת 2014 בנושא האקטיביזם השיפוטי של בג"ץ ושלטון המשפטנים. מי שהוביל את כתיבתו הוא עורך הדין יורם שפטל וד"ר אלדד קולנשר, זוכה פרס בטחון ישראל.

הוסיף ראש אגף מדיניות של תנועת 'אם תרצו' אלון שוורצר: "פחות מחודש לפני הבחירות, אנו מבינים ששני נושאים אסטרטגיים עומדים מעבר לפינה והם שצריכים להכווין אותנו ביום הבוחר.
הנושאים הם- תכנית המאה של דונאלד טרמפ והאקטיביזם השיפוטי של בג"ץ.
זה מה שצופן לנו העתיד ועל החברה הישראלית להיערך לכך, כולל בחירה מושכלת בקלפי למפלגות שיצהירו מראש מצד אחד לא לחלק את ירושלים ומצד שני לפעול לרפורמה משמעותית במערכת המשפט".

כנס בגץ 2019

פרסומים אחרונים:

תלונה הוגשה נגד ד"ר ענת מטר

נציגי תנועת "אם תרצו" הגישו הבוקר תלונה במשטרה נגד ד"ר ענת מטר, לאור דברי השבח שלה כלפי המחבל המורשע ווליד דקה שמת בכלא ובהתאם לחוק

עולים לירושלים – דורשים ניצחון!

לתרומה למימון ההפגנה עולים לירושלים ודורשים ניצחון! זה תלוי רק בנו. אין לנו ארץ אחרת.אם נשב בבית – החמאס ינצח!ביום חמישי עוזבים הכל ויוצאים לדרוש

פרויקטים אחרונים:

חייבים לנצח את חמאס, רפיח עכשיו!

עם ישראל לא יסכים לקבל כניעה מול חמאס! אנו מרגישים סכנה קיומית למדינה שלנו כאשר המהלך ברפיח מתעכב והקבינט שוקל לאפשר לחמאס לשוב לצפון הרצועה.

חייבים לנצח את החמאס

יעד גיוס 0 הסכום שגויס עד עכשיו הצטרפו למאבק 0% תרמו לנו ותקבלו מאבק בלתי מתפשר עד הניצחון! זוהי שעה מכריעה לעם ישראל, חייבים לדרוש

סרטונים:

חדשות ועדכונים

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

דילוג לתוכן