תגובת אם תרצו למתן קביעות ל-30 שנה בתפקיד למפקחת על לימודי האזרחות במשרד החינוך, יעל גוראון

מנכ"ל תנועת "אם תרצו", מתן פלג, התייחס למתן הקביעות לגוראון ואמר כי "מתן קביעות למי שפעלה במחשכים להוצאת מושגים בעלי חשיבות לאומית מתוכניות הלימוד היא לעג לרש. שר החינוך נפתלי בנט שמייצג מפלגה לאומית מקדם את מי שמובילה קו אנטי ציוני ופוסט לאומי". עוד אמר ש"המאבק לצביונה היהודי והדמוקרטי של ישראל נמדד בזהות ובחינוך הערכי של הדור הבא. זהו יום עצוב למערכת החינוך הישראלית".

שתפו:

מנכ"ל תנועת "אם תרצו", מתן פלג, התייחס  למתן הקביעות לגוראון ואמר כי "מתן קביעות למי שפעלה במחשכים להוצאת מושגים בעלי חשיבות לאומית מתוכניות הלימוד היא לעג לרש. שר החינוך נפתלי בנט שמייצג מפלגה לאומית מקדם את מי שמובילה קו אנטי ציוני ופוסט לאומי". עוד אמר ש"המאבק לצביונה היהודי והדמוקרטי של ישראל נמדד בזהות ובחינוך הערכי של הדור הבא. זהו יום עצוב למערכת החינוך הישראלית".

מורה לאזרחות שביקש להישאר בעילום שם הביע אכזבה מההחלטה להעניק קביעות למפמ"ר ואמר כי "מבחינה מקצועית, נשתדל לחפות על הבעיות ולעשות את העבודה יותר טוב בעצמנו. מבחינת האג'נדה הפוליטית שלה, כאזרחים טובים נשים אצבע על ההתנהלות הבעייתית ונשמש כמנגנוני פיקוח ובקרה בלתי פורמליים להחלטותיה".

פרסומים אחרונים:

פרויקטים אחרונים:

מגרשים את אונר"א מירושלים עכשיו!

תגידו, ידעתם שבזמן שפעילי אונר"א השתתפו בטבח ב7 לאוקטובר – משרדי הארגון ממשיכים לפעול מתוך ירושלים? לא מאמינים? בשבועות האחרונים בדקנו וגילינו שיש שני משרדים לאונר"א בירושלים, גם בכפר עקב וגם בגבעת התחמושת!

סרטונים:

חדשות ועדכונים

אירועים קרובים

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

דילוג לתוכן