שיירת הרכבים הציונית להשבת הריבונות והמשילות לנגב

שתפו:

עשרות רכבים יצאו ביום שלישי בבוקר לשיירת מחאה מחניון לטרון לבאר שבע בדרישה להחזיר את הריבונות והמשילות לנגב.

השיירה, אשר אורגנה ע"י תנועת "אם תרצו" "והזכות להגן" יצאה לאור התגברות הפריצות האחרונות לבסיסי צה"ל וגניבת אמצעי לחימה, אונס הילדה בת ה-10 באחד מישובי הדרום ובעקבות התגברות מקרי האלימות והפרוטקשן נגד יהודים באזור הדרום.

שיירה דומה יצאה במהלך חודש ינואר האחרון למען אריה שיף אשר נטרל את הפושע שביקש לגנוב את רכבו ולפגוע ברכושו. השיירה יצאה בנסיעה איטית ממחלף לטרון לכיוון איצטדיון טרנר בבאר שבע ושם התכנסו המשתתפים וקראו להחזרת הריבונות הישראלית לדרום הארץ.

 

שיירת רכבים לחיזוק תושבי הדרום. הצטרפו אלינו>

Posted by ‎תנועת אם תרצו‎ on Tuesday, February 23, 2021

יהודה שרבאני, רכז השטח של תנועת "אם תרצו": "ראש הממשלה הראשון דוד בן גוריון אמר כי "בנגב יבחן עם ישראל ומדינתו". נראה כי במבחן הזה ישראל לא מקבלת ציון גבוה. לצערנו, הנגב הופך לחצר האחורית של מדינת ישראל בה אזרחיה היהודים הם בני חסות של עבריינים ופורעי חוק. המקרים האחרונים בדרום רק מבהירים עד כמה מדינת ישראל מאבדת את הדרום.

שיירת הרכבים באה לשלוח חיבוק גדול לתושבי הדרום ולהגיד להם כי עם ישראל מכל חלקי הארץ בא לתמוך בהם במלחמתם הצודקת. אנו קוראים לממשלת ישראל לפעול לחיזוק תחושת הביטחון של אזרחי ישראל ולנקוט יד קשה נגד העבריינים".

יומי חזן, יו"ר שדולת "הזכות להגן": " יצאנו הבוקר בשיירת רכבים מלטרון לב"ש כאות הזדהות והפגנה נגד הפשיעה הגואה בדרום ואירוע הגנבה האלים והנוראי שהסתיים באונס ילדה. השיירה הארוכה מייצגת את הדרך שעל מדינת ישראל לעשות ומיד כדי להביא ביטחון לאזרחי ישראל ולדרום בפרט. אנו מבקשים בנוסף
לחיזוק הביטחון של אזרחי ישראל לשנות את החקיקה הקיימת על מנת שאזרחי ישראל יזכו להגן על עצמם ועל רכושם מבלי שנפגע העבירה ישא באשמה".

קראו עוד
בחדשות קשת 12 > לחצו כאן

בחדשות 0404 > לחצו כאן

בחדר מצב > לחצו כאן

בבאר שבע. נט > לחצו כאן

פרסומים אחרונים:

פרויקטים אחרונים:

מגרשים את אונר"א מירושלים עכשיו!

תגידו, ידעתם שבזמן שפעילי אונר"א השתתפו בטבח ב7 לאוקטובר – משרדי הארגון ממשיכים לפעול מתוך ירושלים? לא מאמינים? בשבועות האחרונים בדקנו וגילינו שיש שני משרדים לאונר"א בירושלים, גם בכפר עקב וגם בגבעת התחמושת!

סרטונים:

חדשות ועדכונים

אירועים קרובים

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

דילוג לתוכן