עיתנואית, ח"כ ואלוף נפגשים: כנס הבכורה של פרויקט לניצחון ישראל הושק בירושלים

פרויקט הניצחון יצא לדרך: "פרויקט לניצחון ישראל" יצא היום( ד') לדרך בכנס מיוחד שנערך באוניברסיטה העברית בירושלים בו נטלו חלק, יו"ר ועדת כ"א ומילואים בוועדת חוץ ובטחון ח"כ אמיר אוחנה (הליכוד), האלוף (מיל.) דן ביטון, מנכ"ל המשרד לעניינים אסטרטגיים, תא"ל (מיל.) יוסי קופרווטר לשעבר ראש חטיבת המחקר באמ"ן ועיתונאית מעריב, ד"ר רויטל עמירן.

שתפו:

הודעה לעיתונות

עיתנואית, ח"כ ואלוף נפגשים: כנס הבכורה של פרויקט לניצחון ישראל הושק בירושלים

פרויקט הניצחון יצא לדרך: "פרויקט לניצחון ישראל" יצא היום( ד') לדרך בכנס מיוחד שנערך באוניברסיטה העברית בירושלים בו נטלו חלק, יו"ר ועדת כ"א ומילואים בוועדת חוץ ובטחון ח"כ אמיר אוחנה (הליכוד), האלוף (מיל.) דן ביטון, מנכ"ל המשרד לעניינים אסטרטגיים, תא"ל (מיל.) יוסי קופרווטר לשעבר ראש חטיבת המחקר באמ"ן ועיתונאית מעריב, ד"ר רויטל עמירן.

מי שעומד מאחורי הפרויקט הוא ארגון – middle east forum (( MEF, מרכז חשיבה שמרני אמריקאי פרו-ישראלי, שהוקם על ידי דר. דניאל פייפס.  לאחרונה השיק middle east forum ביוני 2016 את "השדולה לניצחון ישראל" בקונגרס בראשותם של חברי הקונגרס הרפובליקנים- רון דה סנטיס וביל ג'ונסון  במטרה לסייע בשינוי גישתה של ארה"ב להבאת שלום לאזור המזה"ת, תוך השמת עדיפויותיה של בנות בריתה במקום הראשון.

תמיכה בגישת "תנו לישראל לנצח" כלומר, החלת גישה הרואה איך מדינת ישראל תוכל להגיע לפתרון הסכסוך אך ורק אם יאפשרו לה מרחב תמרון להכרעת הטרור ולהכרה של אויביה בקיומה כמדינה יהודית. גישה זו עומדת כחלופה לגישת ניהול הסכסוך המקובלת כרגע. תפיסה זו מבוססת על גישתו של רונלד רייגן ביחסו לקומוניזם: "הדרך היחידה לנצח את הקומוניסטים- היא אם הם יפסידו".

במקביל הושקה בכנסת השדולה לניצחון ישראלי בחודש מאי 2017 בראשותו של ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו), ועד כה הצטרפו לשדולה חברי כנסת מכל סיעות הבית וביניהם – ח"כ מירב בן ארי (כולנו), ח"כ אברהם נגוסה וח"כ יהודה גליק (הליכוד), ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) ובהמשך יצטרפו חברים נוספים.

מטרת השדולה בישראל היא לקדם את הרעיון כי שלום עושים עם אויבים מובסים ולא עם אויבים שאינם מכירים בקיומה של מדינת ישראל, ממשיכים לחנך לשנאה ומקדמים טרור וחורבן.

תנועת "אם תרצו" עתידה לקיים בחודש הקרוב שלושה כנסים באוניברסיטה העברית בירושלים, תל אביב ובר אילן במטרה לעודד את החברה הישראלית לחזור ולהאמין בחשיבות ההכרעה והחתירה לניצחון. בכנסים יופיעו אישי שמאל וימין בעלי תפיסות מגוונות, אך ציוניות. הדוברים יתייחסו לנושא מהו בעיניהם "ניצחון ישראלי", האם ניתן להגיע להכרעת הסכסוך ולניצחון ישראלי ועוד.

ח"כ אמיר אוחנה אמר בדיון: "ניצחון ישראלי הוא רוח הקרב, הנכונות להסתער. וגם חדשנות ומדע. גם חברה פתוחה פלורליסטית והשבעת טירונים בכותל. ניצחון ישראלי הוא לנגן את ההמנון  באוניברסיטה העברית. וגם היכולת של העם היהודי לקום מהשואה ולעשות את כל זה, ושעם ישראל חי."

 

עיתונאית מעריב, ד"ר רויטל עמירן אמרה כי:  "ניצחון הוא ערכים ליברלים הומניסטים, אוניברסליים. הטריטוריה לא הייתה קדושה עבור הרצל ואחד העם. ישראל היא מקום ערכי ואור לגויים. אנחנו כבר ניצחנו. הקמנו בית תרבותי ומקלט מכל יהודי העולם. צריך רק לפתח את המרכיב הערכי שלנו ושהניצחון הפיסי לא יבוא על חשבון דיכוי הערכים ודיכוי עם אחר .ובלי הצורך האובססיבי בטריטוריה. הרעיון הציוני כבר ניצח רק צריך לשפרוהאלוף דן ביטון אמר כי: ״הדרך שלנו להיאבק בהסתה הפלסטינית היא ליישב את הארץ מהים ועד הירדן. אם יש משהו שישראל צריכה ליזום  מתוך הבנה שהאחיזה  ביו״ש היא מחויבת,  זה ליישב את יהודה ושומרון כמה שיותר״.

מנכ"ל המשרד לעניינים אסטרטגיים תא"ל (מיל.) יוסי קופרווטר אמר כי: "הפכנו את הדאגה שלנו לביטחון לטווח הקרוב  לחשוב יותר משלום ארוך טווח וזה גורם לנו להתעלם מתופעות כמו ההסתה הפלסטינית. הנשיא טראמפ היה פה בביקור ולא חזר על השטויות של קודמו.. הניצחון האמיתי יהיה כאשר סביבנו ישלימו עם קיומה של מדינת ישראל כמדינת היהודים.  הפלסטינים לא השלימו עם זה ורואים כיעודם את השמדת הציונות.  אם לא נצליח להכריע את החשיבה שניתן לסלק מכאן את הציונות לא נוכל להכריז על ניצחון."

מנכ"ל תנועת "אם תרצו" מתן פלג סיכם ואמר כי: "אנו מברכים את המאמצים לקדם את הנושא בכנסת ובקונגרס, אך חיזוק האמונה של החברה הישראלית בציונות ובחתירה לניצחון הם תנאי יסוד להצלחה. מכאן הסיבה שאם תרצו בחרה לקחת חלק מרכזי בפרויקט. אין ספק כי העורף חזק ומסוגל להתמודד עם אתגרים רבים, אך הנגשה אינטלקטואלית  של הצדקות לחשיבות העמידה האיתנה והחתירה לניצחון, חשובים מאין כמותם."

פרסומים אחרונים:

פרויקטים אחרונים:

מגרשים את אונר"א מירושלים עכשיו!

תגידו, ידעתם שבזמן שפעילי אונר"א השתתפו בטבח ב7 לאוקטובר – משרדי הארגון ממשיכים לפעול מתוך ירושלים? לא מאמינים? בשבועות האחרונים בדקנו וגילינו שיש שני משרדים לאונר"א בירושלים, גם בכפר עקב וגם בגבעת התחמושת!

סרטונים:

חדשות ועדכונים

אירועים קרובים

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

דילוג לתוכן