ועדת הקליטה העלייה והתפוצות בנושא: הצגת תוכניות המגזר השלישי בתחומי החינוך והתעסוקה ליוצאי אתיופיה, במטרה להגביר שיתוף הפעולה עם משרדי הממשלה.

אתמול- 7/7 התכנסה ועדת הקליטה העלייה והתפוצות בנושא: הצגת תוכניות המגזר השלישי בתחומי החינוך והתעסוקה ליוצאי אתיופיה, במטרה להגביר שיתוף הפעולה עם משרדי הממשלה. שירלי פרנק וזהר נתן פעילי המשמר מסכמים

שתפו:

אתמול- 7/7 התכנסה ועדת הקליטה העלייה והתפוצות בנושא: הצגת תוכניות המגזר השלישי בתחומי החינוך והתעסוקה ליוצאי אתיופיה, במטרה להגביר שיתוף הפעולה עם משרדי הממשלה.
שירלי פרנק וזהר נתן פעילי המשמר מסכמים ש:
הדיון התקיים בעקבות מספר הפגנות וטענות של העדה האתיופית על אפליה ממוסדת ובקשתם להשתלבותם בחברה. כל המוזמנים מכלל ארגונים המסייעים לבני העדה האתיופית סיקרו את תוכניות הלימוד השונות לקידום תלמידי העדה האתיופית בכל שכבות הגילאים. כמעט כל התכניות לא מקבלות תקצוב מהמדינה, אך חלקן מקבלות תיקצוב מהרשויות המקומיות. הנציגים דיברו על הישגיהן אך ציינו שבהיעדר תקציב גבוה יותר הן לא מצליחים להגיע להרבה תלמידים כפי שהיו רוצים. נציגת הארגונים למען יוצאי אתיופיה: כיום 80% מהתלמידים האתיופים במערכת החינוך הם צברים ואולי הם בכלל לא זקוקים לתוכניות אלו. כל הארגונים עובדים בשיטה של בתי ספר, מרכזים קהילתיים שכונתיים וכו', אך אולי צריך לעבור לשיטה פרטנית בה כל אחד מקבל טיפול היחודי לו.
קייס אביהו, נשיא מועצת הכהנים, דיבר על הפער בין מסגרות החינוך לבין מה שקורה בבית. הוא דיבר על כל מקרי האלימות במשפחה בקרב בני הקהילה ורציחות הנשים שקרו בשנים האחרונות. במקרי אלימות קשים המשפחות מתפרקות והילדים אף מדרדרים לסמים ואלכוהול.

סוכם לקיים ועדה נוספת בעניין.

פרסומים אחרונים:

פרויקטים אחרונים:

מגרשים את אונר"א מירושלים עכשיו!

תגידו, ידעתם שבזמן שפעילי אונר"א השתתפו בטבח ב7 לאוקטובר – משרדי הארגון ממשיכים לפעול מתוך ירושלים? לא מאמינים? בשבועות האחרונים בדקנו וגילינו שיש שני משרדים לאונר"א בירושלים, גם בכפר עקב וגם בגבעת התחמושת!

סרטונים:

חדשות ועדכונים

אירועים קרובים

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

דילוג לתוכן