ניצחון בבית-המשפט על האנרכיסט הירשפלד

הובס האנרכיסט גיא הירשפלד מארגון "תעאיוש" בבית המשפט בתביעה שהגיש נגד אם תרצו

שתפו:

גיא הירשפלד האנרכיסט הוא פעיל בארגון השמאל הקיצוני "תעאיוש" המטריד במצלמתו באופו קבוע חיילי צה"ל ותושבים המתגוררים ביהודה ושומרון.
כפי ששמו לב עוקבים רבים שלנו בפייסבוק, בחודשים האחרונים פעילי אם תרצו התייצבו מולו עם מצלמות כדי לתעד את פעילותו הבריונית במסגרת פרויקט "צלם את הצלמים" שלנו.
ארגנו גם מחאה שקטה מול ביתו ביחד עם חברים יקרים מפורום נכי צה"ל למען בטחון ישראל ונציגים מפורום מגורשי גוש קטיף.
הירשפלד, שפעילותו יצאה אל האור הציבורי וכבר לא יכל להמשיך בקלות בפעולות ההצקה וההטרדה שלו, בחר לתבוע את תנועת "אם תרצו" על הטרדה מאיימת. תביעתו המגוחכת נדחתה להפתעתו להפתעת עורכי דינו.
זאת לאחר הגנה מעולה של עורך הדין התותח שלנו ערן בן ארי.

השופטת מיכל שרביט נימקה כי: "איני מוצאת כי מן הסרטונים המתעדים את המפגשים בשטחי המרעה בצפון בקעת הירדן עולה קיומה של הטרדה מאיימת. פעמים רבות המבקש (הירשפלד) מתקרב ונצמד ממש אל עדשת המצלמה שעל ראש המשיב (פעיל "אם תרצו") צוחק בצחוק גדול ,לעיתים שר, באופן שמלמד על כך שהוא כלל אינו חוש או מוטרד מן המשיב. "

לגבי ההפגנה אשר התקיימה מחוץ לביתו של הירשפלד אמרה השופטת שרביט כי: "הירשפלד נראה בסרטון כשהוא יוצא אל המוחים ללא חולצה. מצלם אותם במצלמתו, מסתובב הלוך ושוב חצר ביו ואף מבצע תנועה מגונה כלפיהם. זאת כי שלא טענתו כאילו בשל המחאה מחוץ לביתו "הייתי כלוא ומפוחד בתוכו." בהקשר ה יש להוסיף כי תלונתו של המבקש בהקשר לאירוע זה למשטרה על איומים ופגיעה בפרטיות נסגרה. בנסיבות העניין אין באלה כדי להצדיק מתן צו."

אנחנו רוצים לחזק גם את יהודה שרבאני המוביל את הפרויקט ולסכם את הניצחון במילותיו – "כל עוד השמאל הקיצוני מתעסק בנו ולא בחיילי צה"ל – עם ישראל מנצח". צודק, נמשיך ככה!

פרסומים אחרונים:

פרויקטים אחרונים:

מגרשים את אונר"א מירושלים עכשיו!

תגידו, ידעתם שבזמן שפעילי אונר"א השתתפו בטבח ב7 לאוקטובר – משרדי הארגון ממשיכים לפעול מתוך ירושלים? לא מאמינים? בשבועות האחרונים בדקנו וגילינו שיש שני משרדים לאונר"א בירושלים, גם בכפר עקב וגם בגבעת התחמושת!

סרטונים:

חדשות ועדכונים

אירועים קרובים

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

דילוג לתוכן