מי היא הקרן הזרה שעומדת מאחורי המחאה נגד היועץ המשפטי לממשלה?

שתפו:

הקרן הזרה לישראל

הקרן לישראל החדשה , בניגוד לרושם שאפשר לקבל, איננה עמותה ישראלית אלא חברה אמריקנית. מי שעושה עבורה את העבודה בישראל הוא שתי"ל והארגונים הנתמכים על ידי הקרן החדשה-הזרה. מעניין לגלות שגם שתי"ל איננו רשום בשום מקום כגוף ישראלי. לא עמותה, לא קרן, לא חברה. כלום. יד ארוכה של הקרן זרה , המעורבת עד צוואר בנעשה בחברה הישראלית ופועלת לשינויה, כפי שהיא מצהירה, רק בלי החובה לדווח למישהו מה עושה היד הזו, מהיכן היא מקבלת את הכסף ולאן היא מעבירה אותו. הקרן, כאמור, היא חברה אמריקאית, הרשומה בקליפורניה ויושבת בוושינגטון.

איך עובדת השיטה?

כל שנה בקיץ, מתארגנת לה ב"ספונטניות" מחאה "חברתית", במקרה בכל המחאות ישנם ארגונים רבים הנהנים מהתמיכה של הקרן החדשה (כספית או משאבים אחרים). השלב השני הוא ערעור היציבות. הדבר נעשה סביב נושאים כמו כלכלה, מדיניות פנים ומדיניות חוץ. ויצירת אחווה בין קהלים שונים על מנת לנתץ את האחדות הלאומית. לבסוף ואת זה אנו רואים כל מוצ"ש ישנו ניסיון ליצור משבר מלאכותי וזאת על מנת לגרום לאי יכולת של הממשלה למשול, וככה להפיל את הממשלה ולנסות ולשנות את מבנה הקואליציה.

נראה שהשנה המחאה זכתה במרבית קולות אנשי הקרן היא המחאה מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה.

כבר בחודש מרץ ארגון חדש בשם "זזים – קהילה פועלת" מרים שלטים ליד ביתו של היועץ המשפטי לממשלה עו"ד אביחי מנדלבליט. ארגון זה מעיד על עצמו שיצא לדרך בזכות "הקרן לישראל חדשה". הוא זכה למענק עצום של  175,000 דולר(!) והם כמובן גאים בשותפות עם הקרן. בנוסף מייסדת הארגון היא בכירה בקרן החדשה.

picture1

אין ספק שחשוב לזכור שגם אנחנו לא יודעים בוודאות כיצד יסתיימו החקירות הקשורות לנתניהו. ישנם ישראלים שמאמינים שמדובר בשום כלום ושמדובר בניסיונות פוליטיים נואשים להדביק על ראש הממשלה קשרים לשחיתות שלטונית כביכול. הנכון הוא שכולנו לא יודעים יותר מדי (מלבד הודעות המשטרה על *חוסר המעורבות של נתניהו* במספר תיקים), שכן במדינה מתוקנת, הפועלת בהתאם לעקרון שלטון החוק וחזקת החפות, יש להניח לרשויות החקירה למצות את פעילותן, לרדת לחקר האמת ולאפשר לנחקרים יהיו אשר יהיו להשמיע את תגובתם לחשדות.

אולם כל הדיבורים על שלטון חוק לא מעניינים את הקרן האמריקאית הזרה או בשמם המוכר יותר "הקרן לישראל החדשה" שכבר חודשים רבים פועלת ומובילה מאבק פסול שמטרתו להשפיע באופן פסול על שיקול הדעת של היועץ המשפטי לממשלה ושאר אנשי התביעה.

השיטה היא פשוטה ביזוי היועץ המשפטי, כתיבת מאמרים נגדו, הפעלת לחץ על ידי הפגנה ושלטי חוצות בשכונת המגורים שלו, כל זה במטרה אחת- להבהיר לו: אם לא תגיש כתב אישום נבזה אותך, נהפוך אותך למושחת בעצמך – למשת"פ!

אסור לשכוח שבבחירות ב-1999 הקרן החדשה בעצמה דיווחה שהיא הייתה מעורבת בזכייתו של ברק. למחרת הבחירות שלח מנכ"ל הקרן החדשה מכתב למועצת המנהלים של הקרן ובו התגאה בקשר הקרוב של הקרן החדשה ושתי"ל (הזרוע הביצועית של הקרן) בהליך הבחירות, בעזרת "קמפיין מתוחכם" ופרסום אינטנסיבי..

בתמונה – תרגום המכתב שנשלח על ידי מנכ"ל הקרן.

pictur2e1

הקרן החדשה מנסה שוב פעם לגנוב את המדינה  – חייבים לחשוף את הבלוף!

נאמר זאת שוב, הקרן החדשה היא ארגון אמריקני הרשום בארה"ב. הגוף הפוליטי הזר הגדול ביותר שפועל בישראל להפיכת השלטון באופן שוטף. בהתאם לכך, על-פי אתר הקרן, בהנהלת הקרן, האחראית על הפעילות השוטפת, יש שלושה ישראלים מתוך חמישה. לעומת זאת בוועד המנהל, הגוף המפקח והמקבל את ההחלטות האסטרטגיות, מספר הישראלים הוא רק 7, לעומת 11 אמריקנים, שני בריטים וקנדית אחת. כלומר, בארגון יש רוב אוטומטי אמריקני, והישראלים בו מהווים רק שליש. כלומר, בכדי ליצור אשליה ומראית עין שמדובר כאילו בארגון ישראלי, כמות הישראלים בקרן היא גדולה, זאת למרות שהישראלים עדין מהווים מיעוט בצוותים המנהלים.

הקרן החדשה בעצמה פירסמה מספר פעמים על המעורבות שלה בהפגנות בפתח תקווה. כך למשל ב4 ליוני, בעמוד הפייסבוק של הקרן נכתב פוסט ובו בפירוש על המעורבות של ארגוני הקרן בקיום ההפגנה.

pic3ture1

פרסומים אחרונים:

פרויקטים אחרונים:

מגרשים את אונר"א מירושלים עכשיו!

תגידו, ידעתם שבזמן שפעילי אונר"א השתתפו בטבח ב7 לאוקטובר – משרדי הארגון ממשיכים לפעול מתוך ירושלים? לא מאמינים? בשבועות האחרונים בדקנו וגילינו שיש שני משרדים לאונר"א בירושלים, גם בכפר עקב וגם בגבעת התחמושת!

תורמים לצה״ל לנצח!

יעד גיוס 0 הסכום שגויס עד עכשיו תרום 0% בחר סכום לתרומה: 50 120 450 900 התרומה מוכרת לצרכי מס לפי סעיף 46 הקבלה תשלח

סרטונים:

חדשות ועדכונים

אירועים קרובים

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

דילוג לתוכן