מגנים על הציונות באקדמיה – כבוד לסניף שלנו בתל חי: הופעתו של תאמר נפאר בחלון החברתי בוטלה!

אין להרצאות אנטי-ישראליות, רדיקליות וחד-צדדיות שכאלה מקום באקדמיה בישראל

שתפו:

הופעתו של תאמר נפאר בחלון החברתי בוטלה!

אנו מברכים על ההחלטה לבטל את הופעתו של הזמר תאמר נפאר. לאמן שקורא לחרם על מדינת ישראל ותומך במחבלים אין מקום בקמפוס שלנו ואנו שמחים שהגורמים הרלוונטיים הבינו זאת בזמן.

נמשיך לעקוב אחר האירוע המתוכנן והאמנים המוזמנים בפרט ועל יתר האירועים במכללה בכלל ונוודא כי לא יהיה מקום בקמפוס שלנו לעוכרי ישראל.

קורל זבולון ונועם עמר, רכזות תא "אם תרצו" במכללת תל-חי: "אנו מברכות על ההחלטה לבטל את ההופעה של תאמר נאפר. אנו סבורות שאין מקום לאדם בעל התבטאויות כשלו, כמו קריאה לחרם על מדינת ישראל ותמיכה בBDS, לצד תמיכה גלויה במחבלים רוצחים, בקמפוסים באקדמיה הישראלית. כאשר הוא משווה את מדינת ישראל לנאצים הוא מאבד כל לגיטימציה להופיע כאמן, בטח אם מימון ההופעה מגיע מכספי הסטודנטים, וזה המסר שהעברנו בימים האחרונים לגורמים השונים במכללה. לא מן הנמנע שאם לא היינו נוכחים בקמפוס היו מחליטים להביאו למרות הכל."

ביום שני נצפה, ח״כ איימן עודה בקמפוס המזרחי ככל הנראה לצורך פגישה עם בכירי המכללה על מנת להשיב את הופעתו של תאמר לחלון החברתי.

אדם שטוען שחיזבאללה איננו ארגון טרור, שמצדיע לפעילים של הBDS, שהצהיר כי ״ההסתה נגד הכיבוש היא חובה לאומית״, שביקר בכלא מחבלים שרצחו יהודים ודיווח בסיפוק על המורל הגבוה שם, אותו אדם הוא שיוצא לכאורה להגנתו של תאמר נפאר ומנסה להעלות את הופעתו של תאמר שוב לשולחן הדיונים למרות ההחלטה לבטל את הופעתו.

בנוסף, פנו עו"ד סאוסן זהר ועו"ד סארי עראף מהמרכז המשפטי "עדאלה", שממומן ע"י ה"קרן לישראל חדשה" ותומך במחבלים, בדרישה מאגודת הסטודנטים לבטל את החלטתם, המונעת לטענתם משיקולים פוליטיים פסולים.

אנחנו קוראים להנהלת המכללה לא להכנע ללחץ שמנסים להפעיל עליה ולא לאפשר את הופעתו של תאמר נפאר במכללה! אין מקום לאדם כמו תאמר בקמפוס שלנו!
לכתבה בעיתון הארץ < לחצו כאן

%d7%aa%d7%9c-%d7%97%d7%99

פרסומים אחרונים:

תלונה הוגשה נגד ד"ר ענת מטר

נציגי תנועת "אם תרצו" הגישו הבוקר תלונה במשטרה נגד ד"ר ענת מטר, לאור דברי השבח שלה כלפי המחבל המורשע ווליד דקה שמת בכלא ובהתאם לחוק

עולים לירושלים – דורשים ניצחון!

לתרומה למימון ההפגנה עולים לירושלים ודורשים ניצחון! זה תלוי רק בנו. אין לנו ארץ אחרת.אם נשב בבית – החמאס ינצח!ביום חמישי עוזבים הכל ויוצאים לדרוש

פרויקטים אחרונים:

חייבים לנצח את חמאס, רפיח עכשיו!

עם ישראל לא יסכים לקבל כניעה מול חמאס! אנו מרגישים סכנה קיומית למדינה שלנו כאשר המהלך ברפיח מתעכב והקבינט שוקל לאפשר לחמאס לשוב לצפון הרצועה.

חייבים לנצח את החמאס

יעד גיוס 0 הסכום שגויס עד עכשיו הצטרפו למאבק 0% תרמו לנו ותקבלו מאבק בלתי מתפשר עד הניצחון! זוהי שעה מכריעה לעם ישראל, חייבים לדרוש

סרטונים:

חדשות ועדכונים

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

דילוג לתוכן