לקראת הדיון על חוק יסוד הלאום בשלישי הקרוב: אתר חדש חושף- מי הם השופטים שרומסים את הדמוקרטיה בישראל?!

תנועת "אם תרצו הפיצה היום (א') אתר חדש העונה לשם "הכר את השופט" המספק מידע על העבר המקצועי של שופטי בג"ץ. האתר החדש הופץ לקראת הדיון ביום שלישי הקרוב על חוק יסוד: הלאום.

שתפו:

תנועת "אם תרצו הפיצה היום (א') אתר חדש העונה לשם "הכר את השופט" המספק מידע על העבר המקצועי של שופטי בג"ץ. האתר החדש הופץ לקראת הדיון ביום שלישי הקרוב על חוק יסוד: הלאום.

לאחר שתנועת "אם תרצו" הובילה מסע ציבורי נרחב סביב חוק הלאום בדרישה להעבירו בשידור חי ונענתה על כך בחיוב, בתנועת "אם תרצו" החליטו להעלות הילוך והעלו לרשת אתר ובו פסקי דין בעייתיים של שופטי העליון, בראשם אלו שידונו בחוק הלאום. האתר החדש מרכז את פסקי הדין מעוררי המחלוקת של שופטי בג"ץ העוסקים בין השאר בתחום הגבלת כוחות הביטחון במדיניות המלחמה בטרור, הפרעה במדיניות ההגירה שלה ועוד.

הדרישה לשידור הדיון בחוק הלאום וכן האתר שהושק כעת, נבעו בין היתר להציב מענה להיעדר מידע נגיש אודות שופטי והתנהלותם. כאשר רק לפני מספר חודשים נחשף כי דוברות הרשות השופטת פנתה לאתר 'ויקיפדיה' בבקשה לערוך שינויים בדפים של שופטים עליונים, כולל בדף המידע של נשיאת העליון אסתר חיות. כך שהאתר החדש והדרישה של "אם תרצו" לשדר את הדיון כעת אמורים למנוע מן השופטים להחליט החלטות הרות גורל לעתידה של המדינה מבלי שהציבור מודע לכך ומבלי שידע מה אופי השופטים הדנים באותן סוגיות.

מתן פלג יו"ר אם תרצו אמר כי:
"מערכת משפט חזקה ועצמאית היא תנאי להתנהלות תקינה של כל דמוקרטיה ועל אחת כמה וכמה דמוקרטיה תוססת ובריאה כמו במדינת ישראל. כדי להבטיח את המצב הזה, חייבים להתרחש שני תהליכים. הפסקת הפוליטיציה במערכת המשפט המתבטאת בעשרות התערבויות של בג"ץ הנעשות בגורל המדינה באופן סובייקטיבי ובעייתי. השני הוא בלימת האקטיביזם השיפוטי של בג"ץ והחזרת עיקרון הפרדת הרשויות. הדיון על חוק יסוד הלאום, הוא דיון ללא סמכות וקרוב בהרבה לתיאור "סימפוזיון פוליטי". ראוי שאם שופטי בג"ץ מתנהגים כפוליטיקאים בגלימות, יעלה גם אתר המרכז בתוכו מידע החושף את פסקי הדין הפוליטיים והשערוריתיים שלהם. הגיע הזמן שהציבור יחשף למה שופטיו עושים. שקיפות היא לא מילה גסה וראוי שגם בבג"ץ יבינו זאת".

לאתר "הכר את השופט":

https://savedemocracy.imti.org.il/

 

לכתבה באתר וואלה > לחצו כאן

לכתבה בערוץ 7 > לחצו כאן

לכתבה בחדשות 0404 >

 

פרסומים אחרונים:

אירוע הנטיעות לזכרו של הראל מסעוד הי"ד

הצטרפו אלינו לאירוע הנטיעות של תנועת ‘אם תרצו’ לזכרו של הראל מסעוד הי"ד ב"חוות הראל" בתקוע! ———————- פותחים חודש זיכרון בפרויקט ה"נטיעות" שלנו עם אירוע

תלונה הוגשה נגד ד"ר ענת מטר

נציגי תנועת "אם תרצו" הגישו הבוקר תלונה במשטרה נגד ד"ר ענת מטר, לאור דברי השבח שלה כלפי המחבל המורשע ווליד דקה שמת בכלא ובהתאם לחוק

פרויקטים אחרונים:

חייבים לנצח את חמאס, רפיח עכשיו!

עם ישראל לא יסכים לקבל כניעה מול חמאס! אנו מרגישים סכנה קיומית למדינה שלנו כאשר המהלך ברפיח מתעכב והקבינט שוקל לאפשר לחמאס לשוב לצפון הרצועה.

חייבים לנצח את החמאס

יעד גיוס 0 הסכום שגויס עד עכשיו הצטרפו למאבק 0% תרמו לנו ותקבלו מאבק בלתי מתפשר עד הניצחון! זוהי שעה מכריעה לעם ישראל, חייבים לדרוש

סרטונים:

חדשות ועדכונים

אירועים קרובים

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

דילוג לתוכן