היסטוריה. ניצחנו בקרב נוסף! שירות לאומי – לא בגופים אנטי-ישראליים.

ברוב קולות, כנסת ישראל בחרה לשלול את הטבת השירות הלאומי מארגונים שתולים. לראשונה, הכנסת אומרת: לא להטבות ממשלתיות לארגונים שעיקר מימונם ממשלות זרות.

שתפו:

ברוב קולות, כנסת ישראל בחרה לשלול את הטבת השירות הלאומי מארגונים שתולים. לראשונה, הכנסת אומרת: לא להטבות ממשלתיות לארגונים שעיקר מימונם ממשלות זרות. החוק הוצמד לחוק שירות אזרחי ועבר ברוב של 40 קולות עם 12 מתנגדים בלבד.

הצעת החוק, אותה הוביל ח"כ אוחנה לאחר שחשפנו בפניו את הפרטים, מבקשת לשים סוף לתופעה בה גופים היוצאים נגד המדינה ומשרתים אינטרסים של מדינות זרות, ייהנו מהטבות המדינה (דרך קבלת תקני שירות לאומי). החוק ידאג לכך שהשירות הלאומי-אזרחי שמדינת ישראל מממנת, לא יתאפשר בגופים אשר עלולים להוות חלק מהמאבק הפוליטי הבינ"ל במדינת ישראל, באמצעות המימון המוזרם מממשלות זרות לעמותות ישראליות שונות לתועלתן, אלא אם אישר זאת באופן מיוחד השר הממונה על השירות הלאומי אזרחי.

זהו יום היסטורי לדמוקרטיה הישראלית. צעד אחר צעד לאט ובהדרגה אנו מסיימים את העידן בו המדינה מממנת את עוכריה.

לחצו כאן לנאום הסיכום של ח"כ אוחנה לאחר שהחוק עבר

לחצו כאן לכתבה בישראל היום

לחצו כאן לכתבה בהארץ

לחצו כאן לכתבה בג'רוזלם פוסט

פרסומים אחרונים:

פרויקטים אחרונים:

מגרשים את אונר"א מירושלים עכשיו!

תגידו, ידעתם שבזמן שפעילי אונר"א השתתפו בטבח ב7 לאוקטובר – משרדי הארגון ממשיכים לפעול מתוך ירושלים? לא מאמינים? בשבועות האחרונים בדקנו וגילינו שיש שני משרדים לאונר"א בירושלים, גם בכפר עקב וגם בגבעת התחמושת!

סרטונים:

חדשות ועדכונים

אירועים קרובים

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

דילוג לתוכן