מכים שורשים: מאות שתילים לזכרה של אסתר הורגן ז"ל

שתפו:

 

מאות שתילי זיתים ניטעו הבוקר (ב') בחורשה הסמוכה לישוב ריחן אשר נמצאת בצפון השומרון בה נרצחה לפני מספר שבועות אסתר הורגן ז"ל.
את הפגנת הריבונות יזמה תנועת "אם תרצו" והשתתפו בה רבה הראשי של העיר צפת הרב שמואל אליהו, בנימין הורגן בעלה של אסתר ז'"ל ובני משפחתו , תושבי השומרון, פעילי תנועת "אם תרצו" ועוד.

הפגנת הריבונות אורגנה לאור התגברות הטרור והכיבוש השקט ביו"ש להפגנה התווספה פעילות מחאה בדמות נטיעות בעקבות החשיפות האחרונות של אם תרצו כי ארגון APN הירדני פועל בשיתוף פעולה פלסטיני על מנת להשתלט דרך נטיעת עצים על שטחי ההתיישבות.

מתנועת "אם תרצו" נמסר כי: "המחבלים מבקשים להרוג אותנו ואנחנו ממשיכים לנטוע ולבנות בארץ ישראל. אסתר הורגן הייתה סמל לאהבת העם והארץ וכולנו כאן מצדיעים לה ולמשפחתה".

בסיום היום קיימו המשתתפים טקס קצר לזכרו של קובי בורשטיין ז"ל
אשר נהרג בתאונת דרכים בשנת 2015.
קובי עלה לארץ בשנת 2009 כחייל בודד והתגייס ליחידה קרבית. בסיום שירותו הצבאי החליט ללמוד את מקצוע החקלאות מתוך תחושת שליחות ואהבה עמוקה לארץ ישראל. הוריו שעיה וסוזן בורשטיין השתתפו גם הם באירוע.

לכתבה בערוץ 7 > לחצו כאן

פרסומים אחרונים:

פרויקטים אחרונים:

מגרשים את אונר"א מירושלים עכשיו!

תגידו, ידעתם שבזמן שפעילי אונר"א השתתפו בטבח ב7 לאוקטובר – משרדי הארגון ממשיכים לפעול מתוך ירושלים? לא מאמינים? בשבועות האחרונים בדקנו וגילינו שיש שני משרדים לאונר"א בירושלים, גם בכפר עקב וגם בגבעת התחמושת!

סרטונים:

חדשות ועדכונים

אירועים קרובים

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

דילוג לתוכן