מחאה בעקבות הטיפול אותו מעניקה ישראל לבכיר הרש"פ עריקאת

מדובר בבושה וחרפה בה מדינת ישראל מעניקה שירותי vip לתומך טרור מושחת, מוביל BDS, שונא ישראל מובהק. ביום בו מציינים את רצח השר רחבעם זאבי ז"ל מדינת ישראל מחבקת את מי שתמך בגלוי בחוליה שרצחה אותו

שתפו:

לאור בקשת הרש"פ סאאב עריקאת, מזכ"ל הועד הפועל של אש"ף, עוכר ישראל אנטישמי, הועבר ב-18/10/2020 לטיפול בבית חולים הדסה עין-כרם, עם אמבולנס על חשבוננו, ויקבל טיפול על חשבוננו.
כשאזרח ישראלי מזמין אמבולנס, החשבון לתשלום מגיע בדואר. עריקאת לא מקבל חשבון לתשלום – את החשבון שלו אתם ואנחנו נשלם, ולזה אסור לנו להסכים!
בעקבות החרפה הפגנו יחד עם פורום בוחרים בחיים של המשפחות השכולות בבית החולים בו מאושפז עריקאת
לצפייה בהפגנה > לחצו כאן
קראו את הדברים של בועז קוקיא מפורום בוחרים בחיים > לחצו כאן
צפו במתן פלג מסביר למה הפגנו בבית החולים עין כרם > לחצו כאן
סאיב עריקאת הוא לא חבר של ישראל הוא אויב, לראיון בכאן ב > לחצו כאן
לכתבה בישראל היום > לחצו כאן
לכתבה בערוץ 20 > לחצו כאן
דב טרכטמן מנהל הדיגיטל שלנו, אסף את עיקרי הפעילות האנטי ישראלית של עריקאת > לקריאה לחצו כאן
בעקבות האשפוז מסרנו את הדברים הבאים לישראל היום:
תנועת "אם תרצו" הגיבה על הטיפול הרפואי אותו מעניקה ישראל חינם לבכיר רש"פ עריקאת: "מדובר בבושה וחרפה בה מדינת ישראל מעניקה שירותי vip לתומך טרור מושחת, מוביל BDS, שונא ישראל מובהק. ביום בו מציינים את רצח השר רחבעם זאבי ז"ל מדינת ישראל מחבקת את מי שתמך בגלוי בחוליה שרצחה אותו.
"אזרחי ישראל הנאנקים ממשבר כלכלי וחברתי חמור, לא צריכים לממן את הטיפולים הרפואיים של מי שפעל כל חייו לחיסולם. אם רוצים לעשות לו מחווה הומנטרית, הרי שלפחות יקזזו זאת מכספי הרשות הפלסטינית ולא על חשבונם של אזרחי ישראל". מדובר בתומך טרור, גנב ומושחת. אין שום סיבה שמדינת ישראל תממן את עוכריה", נכתב בתגובת הארגון.
__
למי ששכח – מדינת ישראל נמצאת במצב לא טוב במשבר הקורונה. בית חולים הדסה עין-כרם, בו אושפז עריקאת, עוכר ישראל, נמצא בתפוסה של 101% בחולי קורונה (111 חולים), נכון לתאריך 30.9.20.
לעריקאת יש היסטוריה של פעולות והתבטאויות נגד מדינת ישראל, ביניהן:
* שלח מכתב עידוד לאחמד סעדאת המחבל שתכנן את רצח השר רחבעם זאבי הי"ד.
* בנובמבר 2007 אמר כי "הפלסטינים לא יקבלו לעולם את ישראל כמדינה יהודית".
* בספרו "דרך ארוכה קצרה" האשים משה יעלון את סאיב עריקאת בהפצת עלילת דם על ישראל בדבר הטבח בג'נין במהלך מבצע חומת מגן: "לפרסום היו אחראים גורמים פלסטיניים, ביניהם גורמים רשמיים כמו ד"ר סאיב עריקאת, אשר הכרתי את חוסר אמינותו גם מאירועים קודמים. הוא הופיע באמצעי התקשורת השונים, בעיקר בערוצי הטלוויזיה הזרים, והפיץ את עלילת ה'טבח בג'נין'" (עמ' 132).
* עריקאת ביקר משפחת מחבל שחוסל בעת שביצע פיגוע ירי בחיזמא בשנת 2015 אגב באותו הפיגוע נפצע קשה ערבי ישראלי. משפחת המחבל כמובן מקבלת עד היום כסף מהרשות הפלסטינית של אותו עריקאת.
* עריקאת פונה רבות לאיחוד האירופי, לאו"ם ולבית הדין בהאג כדי להאשים את ישראל בפשעי מלחמה ולפעול נגדה.
* הודה שהתלונות של הרש"פ להאג הוגשו בשיתוף פעולה מלא עם חמאס.
* עריקאת כחלק מהנהגת הרשות הפלסטינית המושחתת והמסיתה, מעביר מיליונים למשפחות מחבלים ולמחבלים עצמם בבתי הכלא של ישראל.
אין שום סיבה שעוכר ישראל אנטישמי, חבר בארגון טרור וברשות המעודדת טרור יזכה לטיפול רפואי על חשבונם של אזרחי ישראל – בטח לא מכיסם ולא על מקומם. רוצים חבריו לטרור שישראל תטפל בו? שיעבירו כסף עבור הטיפול הרפואי במקום להעביר למימון עוד משכורת למחבלים.
תמונה יכולה לכלול: ‏טקסט שאומר '‏גל ברגר Berger Gal @galberger מצבו של בכיר הרשות הפלסטינית סאיב עריקאת החולה בקורונה הידרדר וברשות הפלסטינית הגישו בקשה לישראל להעבירו לבדיקה ולטיפול דחוף בבית חולים בישראל. כך אישרו גורמי בריאות ברשות הפלסטינית. עריקאת עדיין שוהה ביריחו והבקשה נבחנת כעת. 18 אוק' 20 App. Web Twitter 13:38‏'‏

פרסומים אחרונים:

פרויקטים אחרונים:

מגרשים את אונר"א מירושלים עכשיו!

תגידו, ידעתם שבזמן שפעילי אונר"א השתתפו בטבח ב7 לאוקטובר – משרדי הארגון ממשיכים לפעול מתוך ירושלים? לא מאמינים? בשבועות האחרונים בדקנו וגילינו שיש שני משרדים לאונר"א בירושלים, גם בכפר עקב וגם בגבעת התחמושת!

סרטונים:

חדשות ועדכונים

אירועים קרובים

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

דילוג לתוכן