ביזיון: דקת דומיה למחבלים בתל-אביב

בזמן שהדרום שרוי במתח לאחר לילה של ירי טילים ויום שכלל שיגורי בלוני תבערה, קיימו היום סטודנטים מאוניברסיטת תל אביב הפגנה "למען הזדהות עם עזה", בגלל "התוקפנות הישראלית"

שתפו:

ביזיון: דקת דומיה למחבלים בתל-אביב

בזמן שהדרום שרוי במתח לאחר לילה של ירי טילים ויום שכלל שיגורי בלוני תבערה, קיימו היום סטודנטים מאוניברסיטת תל אביב הפגנה "למען הזדהות עם עזה", בגלל "התוקפנות הישראלית". הם הקדישו דקת דומייה לזכר ה'שהידים' שמתו בהפגנות הטרור בגבול עזה נגד ישראל המכונות על ידם 'תהלוכת השיבה'. הם נשאו שלטים עם המסרים "עם אחד, רצון אחד, מאבק אחד" וקראו לשחרור מחבלים מהכלא וכן נשאו דגלי אש"ף. בעוד שהם לומדים במוסד ציבורי ונהנים ממנעמי המדינה הם בחרו בצביעותם לתמוך במחבלים שהיו שמחים לרצוח את חבריהם לספסל הלימודים.

רכזת תא אם תרצו באוניברסיטה עדי רגב אמרה כי "יש סטודנטים מהמגזר הערבי שבוחרים לנצל את הבמה הדמוקרטית הזאת כדי להביא את השנאה שלהם ליהודים ולצעוק דברי שטנה והסתה", אמרה והוסיפה כי "כסטודנטית באוניברסיטה אני מודאגת מאוד מהקולות הקיצוניים שנשמעים מהסטודנטים הערביים ותוהה איך האוניברסיטה מאפשרת קריאות להשמדת עם על ידי אותם סטודנטים, זאת מבלי לפזר את ההפגנה או להביע את דעתה כפי שעושה בנושאים פוליטיים אחרים".

לידיעה המלאה >>>  http://bit.ly/2UXoIlO

פרסומים אחרונים:

פרויקטים אחרונים:

מגרשים את אונר"א מירושלים עכשיו!

תגידו, ידעתם שבזמן שפעילי אונר"א השתתפו בטבח ב7 לאוקטובר – משרדי הארגון ממשיכים לפעול מתוך ירושלים? לא מאמינים? בשבועות האחרונים בדקנו וגילינו שיש שני משרדים לאונר"א בירושלים, גם בכפר עקב וגם בגבעת התחמושת!

סרטונים:

חדשות ועדכונים

אירועים קרובים

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

דילוג לתוכן