פעילות אם תרצו בעדויות מתוך ועדת החינוך של הכנסת

מרגי סיכם את הישיבה הסוערת: "הוועדה מבקשת מראשי האוניברסיטאות והמל"ג למתן את השיח ההולך ומקצין בקמפוסים. אני קורא לפרופסורים - אל תסתתרו מאחורי מזבח החופש האקדמי. על המל״ג להחיל נוהל לטובת הסטודנטים המטפלים לרעה בשל דעותיהם הפוליטיות. לא מדובר בחופש אקדמי- יודונאצי, מתנחבלים וכו' אינם חופש אקדמי".

שתפו:

פעילי אם תרצו השתתפו בדיון בועדת החינוך של הכנסת בנושא התבטאויות מרצים באקדמיה נגד נבחרי ציבור.

אלון שוורצר, ראש אגף המדיניות בתנועה, טען כי "יש לי פה עדויות על עשרות מקרים מאוניברסיטאות וממכללות בכל הארץ, של סטודנטים שחוו את הפוליטיזציה האקדמית על בשרם. חלקם יושבים כאן איתנו, אבל רובם פוחדים לפתוח את הפה מחשש לרדיפה אישית. הסטודנטים מפחדים".
נעמה כרמל, סטודנטית באוניברסיטה העברית ופעילה בסניף 'אם תרצו', השתתפה  בדיון. לאחר הדיון סיפרה כרמל לערוץ 7 על תחושותיה הקשות ממפגש מסדרון בינה ובין חבריה לד"ר עופר כסיף, המרצה שכינה בכינויי גנאי את השרה איילת שקד, "אנחנו חוששים שהציונים שלנו יפגעו". לצפייה בראיון  – לחצו כאן
לצפייה בעדות של דניאל אוחנה שהייתה רכזת סניף ספיר של אם תרצו – לחצו כאן
לצפייה בעדות של נעמה כרמל פעילה בסניף ירושלים של אם תרצו – לחצו כאן

לקריאת כתבה בנושא מוואלה לחצו כאן

לקראית כתבה בנושא מNRG לחצו כאן

ועדת חינוך נעמה כרמל

פרסומים אחרונים:

פרויקטים אחרונים:

מגרשים את אונר"א מירושלים עכשיו!

תגידו, ידעתם שבזמן שפעילי אונר"א השתתפו בטבח ב7 לאוקטובר – משרדי הארגון ממשיכים לפעול מתוך ירושלים? לא מאמינים? בשבועות האחרונים בדקנו וגילינו שיש שני משרדים לאונר"א בירושלים, גם בכפר עקב וגם בגבעת התחמושת!

סרטונים:

חדשות ועדכונים

אירועים קרובים

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

דילוג לתוכן